Antena Zadar oborila rekorde čitanosti: U veljači zabilježeno više od 200 tisuća jedinstvenih čitatelja!

Postavljati tržišne standarde na lokalnom, ali i regionalnom tržištu – velika je odgovornost. No to za sobom donosi i sladak nektar uspjeha. Antena Zadar, portal koji je po nebrojeno puta dokazao prvo mjesto u relevantnosti, točnosti i brzini, portal koji već više od 14 mjeseci uzastopce broji povećanje broja čitatelja te zauzima tržišnu i lidersku poziciju po broju čitatelja, u veljači je zabilježio i premašio čak i vlastite rekorde.

Tijekom veljače Antenu Zadar čitalo je više od 200 tisuća jedinstvenih čitatelja, točnije njih 204.612. Zanimljivo je i da smo u istom mjesecu isporučili više od 2,8 milijuna reklama, uz zabilježen rast novih oglašivača i klijenata.

I dalje se uvjerljivo najviše čitamo na mobilnim telefonima (69,42 posto), dok na stolna računala i prijenosnike odlazi 27,87 posto prometa. Žene su i dalje najvjernija publika našeg portala, te predstavljaju 61,05 posto čitateljstva. U veljači smo se čitali u 143 zemlje svijeta, a potentna skupina u godinama od 25 do 34 godine zauzima najveći dio čitateljstva u iznosu od 30,62 posto.

Naša Facebook stranica trenutno broji 48.658 lajkova, od kojih njih čak 47.127 redovito na prvom mjestu prima naše obavijesti. 6.453 osobe prate nas na Instagramu a njih 1.800 na Twitteru.

Izvrsni rezultati čitanosti koji su izravno produkt naše novinarske redakcije. Izvrsni prodajni rezultati te nekoliko zanimljivih nacionalnih suradnji koje smo ostvarili, a o kojima će biti riječ u narednom razdoblju, zasluga su našeg marketinškog tima na čijem čelnom mjestu je od danas Nikolina Katalinić Kovačević. Sve ovo, pa i činjenica da smo jedina zadarska medijska kuća s redakcijama u nekoliko gradova u Hrvatskoj, omogućava nam da budemo još bolji, još brži, ažurniji, točniji i pouzdaniji.

A ono što nam omogućava ovako sjajne rezultate čitanosti ste vi dragi čitatelji. Na tome vam, jedno veliko – HVALA!

Za sam kraj, dopustite nam da objasnimo metriku koju spominjemo. Posebice izraz jedinstvenih čitatelja. On, naime, predstavlja broj jedinstvenih čitatelja koji su u datom vremenu pristupili našem portalu, bez obzira koliko je svaki pojedinačni korisnik puta kliknuo na portalu ili pak posjetio podstranica ili pročitao vijesti. Dakle, pojednostavljeno, vaš današnji posjet portalu zabilježen je kao 1 jedinstveni korisnik, bez obzira jeste li otvorili naslovnicu, pa rubriku Zadar, pa pročitali jednu vijest, došli do druge i sada čitate ovu, koja vam je, primjerice, treća u nizu. To pak znači da uz 1 jedinstveni posjet bilježimo i 5 posjeta koliko ste generirali otvaranjem naslovice i dodatne 4 vijesti. Statistika isporučenih stranica u našem slučaju kreće se na mjesečnoj bazi u vrijednosti od nekoliko milijuna isporučenih stranica, pa istu metriku ne uzimamo za relevantnu, već isključivo jedinstvene posjetitelje.